Streszenie prac 2
Przerywając niestety już u nas standardowy brak wieści Orcwarror na łamach forum theModders.org opublikował nowy zestaw screenów wraz z objaśnieniem wprowadzonych zmian i nowości. Materiały do obejrzenia pod poniższym linkiem.
Przerywając niestety już u nas standardowy brak wieści Orcwarror na łamach forum theModders.org opublikował nowy zestaw screenów wraz z objaśnieniem wprowadzonych zmian i nowości. Materiały do obejrzenia pod poniższym linkiem.
Ostatnimi dniami dzieje się u nas sporo. Wiedzą o tym Ci, którzy regularnie odwiedzają nasz dział na theModders.org, czy też zaprzyjaźniony portal Gothic Site. Dla wszystkich innych prezentujemy również tu mały skrót tego co ostatnio udało się opracować.
“Jak widac noc w CZ ma mało wspólnego z tą z G1 czy nawet G2, niebo jest dużo bardziej gwiaździste, zresztą tak powinno być w czasach kiedy sztuczne światło na planecie praktycznie nie istniało, w każdym razie, można też zauważyć że noc jest ciemniejsza, więc tym razem przyda się pochodnia do nocnej eksploracji.”
Dla lepszego porównanie prezentujemy również screen z Gothic 1.
Za pomocą drobnych zmian udało się poprawić również ostrość wyświetlanych tekstur. Nie jest to jednak koniec zmian graficzno pogodowych, które szerzej powinny zostać zaprezentowane przy okazji publikacji kolejnego wideo. Jego głównym atutem powinny być jednak dwie całkowicie nowe autorskie lokacje.
Po długiej przerwie The Modders powraca z kolejnym materiałem, tym razem jest to surowy gameplay prosto z gry trwający aż 6 minut. Klip przedstawia przebieg jednego z zadań w modyfikacji, okazyjnie prezentuje też kilka nowości jak kompas, paski “kinowe” podczas dialogów oraz warianty pogodowe (tu zamglenie, szarówka). Jako tło przygrywają fragmenty utworów Autorstwa Triple.
Zapraszamy do oglądania w najwyższej jakości. @YouTube