Umiejętności
Oto lista nowych umiejętności:
- Walka dwoma mieczami jednocześnie.
- Miecz trzech bóstw, znanym również jako miecz runiczny.
- System uników.
- Regeneracja many i życia
- Znacznie udoskonalone kowalstwo.
- Używanie magicznych szponów.
- Pozyskiwanie nowych trofeów (pióra harpii, wątroba kretoszczura itp.)
- Alchemia (Ważenie mikstur, gotowanie).
- Pozyskiwanie nowych surowców.
- Szybka nauka.
- Magiczne szpony.
- Wiele innych pomniejszych umiejętności.
Walka dwoma mieczami
Miecz Runiczny
Magiczne Szpony
Uniki
Warto również wspomnieć o systemie uników. Dzięki wyuczeniu się tej umiejętności raz na jakiś czas będziemy wstanie uniknąć ciosu przeciwnika, a tym samym zyskiwać mniej obrażeń podczas walki.
Regeneracja
Przydatnym rozwiązaniem jest regeneracja punktów many i życia. Zależnie od ilości siły (dla życia), many (dla many) i poziomu umiejętności, atrybuty te będą odnawiane w czasie rzeczywistym.
Szybka nauka
W Czasie zapłaty będzie możliwość szybkiej nauki polegającej na otrzymywaniu większej ilości punktów nauki za każdy lvl postaci. Przykładowo jeśli mieliśmy wcześniej 15PN co level, to na pierwszym poziomie umiejętności będziemy mieli 16, a na drugim 18.
Kowalstwo
Alchemia
Alchemia to nie tylko ważenie mikstur których w Czasie Zapłaty będzie naprawde dużo. Ugotujesz też grochową, żurek i barszcz biały, a wszystko przy pomocy przepisów, nowych smakołyków jak jelito cieniostwora oraz umiejętności alchemicznych.
Klasy
Wszystkie umiejętności w naszym modzie będą opierać się na trzech podstawowych współczynnikach: siła, zręczność i mana.
Oto kilka przykładów:
Jak wynika z powyższej tabelki w walce najskuteczniejszy będzie mag (mana), jednak z dużym trudem będzie mu przychodziło zdobywanie pieniędzy niezbędnych do ulepszenia ekwipunku. Najbogatsi będą zdecydowanie gracze, którzy wybiorą ścieżkę łucznika (zręczność). Dzięki pozyskiwaniu trofeów i otwieraniu zamków stać ich będzie na nowy ekwipunek. Jednakże walka z silnymi przeciwnikami będzie przychodzić im z trudem. Najbardziej zbalansowaną postacią będzie wojownik (siła), a to za sprawą walki dwoma mieczami i kowalstwa. Na zakończenie wspomnę, iż do nauczenia się wszystkich umiejętności trzeba będzie aż 1640 punktów nauki.