Spokojnie, nie będziemy Wam składać życzeń skopiowanych z internetu.
Mamy w zanadrzu coś znacznie lepszego.
Świąteczną niespodziankę!
O co się rozchodzi?
Otóż postanowiliśmy wystartować z konkursem, ale nie byle jakim.
Na zwycięzców czekać będą (TADAM!) 3 posady beta testerów, a co za tym idzie możliwość zagrania w „Czas Zapłaty” znacznie wcześniej.
To jednak nie wszystko.
Za pierwsze miejsce przewidziany jest pradawny artefakt w postaci koszulki z logo „Czas Zapłaty”.
Na czym będzie polegał konkurs?
Tutaj należy wspomnieć o kolejnej niespodziance.
Począwszy od 25 grudnia co dwa dni ukazywać się będą fragmenty opowiadania, traktującego o dawnych przygodach głównego bohatera.
Zastanawiało Was kim tak naprawdę jest Rick?
Jak trafił do koloni?
Dlaczego został piratem?
Na te i wiele innych pytań poznacie odpowiedź już wkrótce.
Wróćmy jednak do konkursu.
Na końcu każdego fragmentu opowiadania Rick stanie przed ważnym dylematem.
Z której drogi skorzystać?
Jak postąpić w danej sytuacji?
Waszym zadaniem będzie wczuć się w jego rolę i wybrać właściwą opcję.
Spośród osób najlepiej znających charakter naszego herosa (oraz całą serię Gothic) wylosujemy zwycięzców.
To by było na tyle, więcej dowiecie się 25 grudnia.
Wszyscy pamiętamy muzykę z Gothic I, choćby wpadający w ucho główny motyw czy nastrojowy utwór przygrywający w Starym Obozie, jednak wszystko, nawet to co bardzo dobre kiedyś się przejada i nudzi. Wzięlismy to pod uwagę, dlatego w “Czasie Zapłaty” będzie można usłyszeć całkiem nowa scieżkę dźwiękową towarzysząca wszystkim lokacjom, jako że prace są już prawie zakończone prezentujemy jedynie drobną cześć twórczości naszego muzyka - Triple’a w postaci medleya. Medley to inaczej miks kilku utworów muzycznych w wypadku Medleya “Czas Zapłaty” połączonej z prezentacją screenów oczywiście również z tej samej modyfikacji. Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcenie do obejrzenia klipu, zachęcam do pobrania wersji w wysokiej jakości, muzyka jest naprawdę tego warta!
Z płynącej okazji chciałbym przedstawić również pracę pozostałej części teamu, są to artworki Elvansa oraz Połączenie pracy Thora (tekstura) i Angara (model) w postaci nowego topora.
Dla wielu pierwsza część Gothica z naturalnych przyczyn wiążę się z wiekową, żeby nie powiedzieć przedpotopową grafiką zaś hasła dotyczące poprawienia owej kojarzą z addonem G2Meshes&TexturePack bądź niewinnym podmienianiem tekstur przez modderów. Robiąc kolejny krok do przodu mamy przyjemność zaprezentować Wam całkiem nowe wodospady oraz odświeżony wygląd wody w formie porównania z wersją pierworodną oraz odpowiednikami znanymi z Gothic 2. Tym samym chcielibyśmy zapowiedzieć kolejne zmiany, jakie przyjdzie Wam zobaczyć w odmienionej kolonii. Standardowo oprócz nowych tekstur nie zabraknie również dodatków na miarę prezentowanych dziś wodospadów, ale i również całkiem nowych rzeczy dzięki którym kolonia karna stanie się jeszcze bardziej bogatsza i tajemnicza.
Panie i panowie, nadeszła wiekopomna chwila! Nie spodziewaliście się tego, a jednak. Dla nas bowiem nie ma nic niemożliwego. Przedstawiamy wam efekt wieloletniej, wyniszczającej pracy zespołu The Modders. Oto finalna wersja modyfikacji „Czas Zapłaty”!!!
No to pożartowaliśmy sobie, a teraz na poważnie:
Dziś serwujemy wam tylko marny filmik ukazujący jeszcze marniejsze czary wykonane przez marnego orcwarriora i kilku jego marnych pomocników.
Jak się wam nie chce to nie klikajcie:
Przy okazji mamy dla was ofertę nie do odrzucenia:
Chcesz wstąpić do naszego teamu, ale mama ci nie pozwala? Oto lista korzyści płynących z posłuszeństwa mamie i nam.
Mama: ciepły posiłek 3x dziennie.
The modders: Władza nad światem.
Poszukujemy:
skrypterów
scenarzystow
animatorów
muzyków
wszystkich ktorzy posiadają umiejętnosci oraz wolny czas